Una trobada on debatre sobre la creativitat com a eina d'èxit
![“Made in Italy, entre tradición e innovación” IED Barcelona](/news/24491/image-thumb__24491__scaleByWidth1000/MADE-IN-ITALY-WEB1.jpg)
“Made in Italy, entre tradició i innovació”
Data
22 May 2024
Amb la participació de representants de marques importants de diferents sectors com Illycaffè, EssilorLuxottica, Aboca i Irsap, i moderat per la periodista italiana Patrizia la Daga, el 14 de maig s'ha celebrat a l'IED Barcelona l'esdeveniment “Made in Italy, entre tradició i innovació”.
L'objectiu d´aquesta trobada de networking en format taula rodona ha estat conèixer la Itàlia que funciona i crea, el made in Italy que genera benestar social i econòmic, fins i tot fora de les fronteres nacionals. Per fer-ho, els participants han parlat de les seves experiències professionals, de les històries empresarials i de les opcions estratègiques que han permès a les empreses italianes obrir-se camí al món.
Made in Italy ha estat promogut per Challenge Network, Teleperformance Knowledge Services, Camera de Comerç Italiana de Barcelona i patrocinat per Aboca.
![“Made in Italy, entre tradición e innovación” IED Barcelona](/galleries/24492/image-thumb__24492__scaleByWidth800/MADE-IN-ITALY-WEB.jpg)
D'esquerra a dreta: Salvatore Gargano, director general d'Aboca España; Antonio Nemola, director general d'EssilorLuxottica Iberia; Alberto Prelez, gerent d'IRSAP; Patrizia La Daga, periodista i Ambassador Made in Italy Community; Roberto Santori, fundador de Made in Italy Community, i Javier Valle Goyanes, director general d'Illycaffè Iberia.
![“Made in Italy, entre tradición e innovación” IED Barcelona](/galleries/24493/image-thumb__24493__scaleByWidth800/MADE-IN-ITALY-WEB2.jpg)