Bobo, really?
IED Barcelona - Estudiants: Xiana Cancela, Mireia Juan, Fernanda de Maria y Campos and Mireia Torrent
Any acadèmic
2023
Amb l'objectiu de separar efectivament la línia de productes per a adults de la línia infantil mantenint-hi els valors de creativitat, diversió i disrupció de la marca, els estudiants dissenyen un pla de màrqueting per a Bobo Choses que inclou tres tipus d'accions.
Pel que fa a producte, es proposa la creació d'una col·lecció primavera/estiu per a Bobo Choses Adult estructurada de manera que permeti formar total looks alineats amb els nous eixos d'estil de la companyia.
Relacionada amb la distribució, es concep la ubicació d'un espai exclusiu per a aquesta línia a la seva flagship store de Rambla Catalunya, oferint una experiència de compra única i diferenciada.
Finalment, en el plànol de la comunicació, a través de la proposta de missatge "Bobo, really?", transmès a xarxes i via esdeveniments i promocions amb influencers, es busca establir una connexió emocional amb els usuaris convidant-los a qüestionar i reflexionar sobre la transformació de Bobo Choses.