Any acadèmic

2023/2024

Els conceptes de contrast i connexió articulen el disseny d'aquesta proposta per a una botiga de roba per a tots els públics

L'evolució de la marca Springfield, originalment centrada únicament en la roba masculina, però que ara també ofereix col·leccions per a dona i una línia infantil, es reflecteix en el disseny d'aquesta botiga, inspirada en els conceptes de contrast i connexió.

L'estudiant proposa esquemes de colors atrevits per a la secció masculina i tons més suaus, per a la femenina; unifica tot el perímetre de la botiga amb una línia de terracota brillant que crea un flux continu a l'espai. El sostre és una altra característica unificadora: està fet de malla metàl·lica i acabat amb el mateix color terracota.

Pel que fa a la secció per a nens, cerca ser vibrant i interactiva. Inclou una àrea de jocs (6 m2) que fomenta la retenció de clients durant més temps, ja que permet a les famílies comprar lliurement mentre mantenen els seus fills a prop i a la vista.

El projecte també emfatitza la implementació rendible i eficient, amb ajustaments mínims en el disseny. El mobiliari personalitzat es pot fabricar prèviament, cosa que garanteix l’execucio d’actualitzacions ràpides i sense problemes d'espai.

Podria interessar-te: