Any acadèmic

2023

La tesi aborda la creació de contingut per a xarxes socials i planteja innovacions que fusionen moda sostenible i tecnologia

L'estudiant proposa un pla de comunicació per a xarxes socials per a Brava Fabrics amb l’objectiu de crear una comunitat de seguidors que se sentin identificats amb els valors de personalitat de la marca.

La tesi aborda la creació a diari de contingut didàctic, informatiu i útil per a Instagram, Facebook, Pinterest, Youtube, Twitter, TikTok i Twitch. A més, es plantegen innovacions que fusionen moda sostenible i tecnologia per al punt de venda Brava Fabrics, com ara: un espai marketlab per crear estampats; emprovadors amb tecnologia RFID, que reconeix els productes i proporciona informació als clients perquè puguin sol·licitar diferents talles i colors sense sortir de l’emprovador, així com emprovadors amb un format tipus photomaton, per tal de crear una zona instagramejable, a més d'una experiència immersiva, entre altres propostes.

També inclou una col·laboració amb el videojoc Hotel Habbo, una comunitat virtual vintage popular durant la dècada del 2000 amb diverses accions associades (gaming virtual, esdeveniment virtual, landing page, aparador interactiu…).