Data

02 June 2023

Els guanyadors, a més de poder deixar el seu projecte visual a les persianes de Good News durant un any, rebran una compensació monetària i un premi especial per reconèixer el seu talent

Units per un mateix propòsit: tenir cura del planeta, l'Istituto Europeo di Design (IED) col·laborarà amb Alpro i GoodNews a la segona edició de Good Coffee for the Planet. Una iniciativa que acompanya el poder reivindicatiu i de mobilització de l'art per promoure un consum més responsable i respectuós amb el medi ambient on l'alimentació juga un rol fonamental.

Si en la primera edició, les dues companyies van comptar amb reconeguts artistes gràfics per donar a conèixer aquest missatge, ara, per connectar amb les noves generacions i conscienciar els consumidors sobre la necessitat de prioritzar les alternatives vegetals quan prenem cafè, han decidit ampliar l'experiència i posar en valor talents emergents com els de l'IED.

Mitjançant un concurs obert a xarxes i un altre de tancat entre estudiants de Visual Communication de les seus de Barcelona i Madrid, les dues companyies triaran properament un grup de joves dissenyadors perquè decorin les persianes dels quioscos GoodNews amb creacions pròpies que ajudin a difondre aquest missatge.

En concret, es pintaran les persianes de set locals de Barcelona (Palau Robert, Balmes, Plaça Sarria, Glòries, Monumental, Gran de Gràcia i Iradier) i tres establiments de Madrid (Sevilla, Alcalá i Bravo Murillo).

Els guanyadors, a més de poder deixar el seu projecte visual a les persianes de Good News durant un any, rebran una compensació monetària i un premi especial per reconèixer el seu talent.

Aviat s'anunciaran els projectes de Street Art seleccionats i seguirem de prop la nit en què els estudiants pintin les persianes.

Stay tuned!

Podria interessar-te