El disseny ha estat seleccionat entre 114 treballs presentats a competición de 13 escoles d'Espanya i Portugal
“OJARI”, tercer premi del Concurs de Disseny i Creació en Vidre de Verallia
Data
21 June 2024
La XI Edició del Concurs de Disseny i Creació en Vidre de Verallia primer productor europeu i tercer a nivell mundial d'envasos de vidre per a alimentació i begudes, ha reconegut l'originalitat i la singularitat d'un projecte de l'IED Barcelona amb el tercer premi, dotat amb 900 euros.
Es tracta d'”OJARI”, de l'estudiant de 2n any de Product Design Elizabeta Loseva, una ampolla de vi inspirada a La Rioja per connectar el consumidor directament amb l'origen del vi. Això permet a cada celler trobar la seva pròpia identitat, relacionant l’envàs amb les aromes i els sabors a través de la modificació de les corbes de l'ampolla inspirades en la forma de créixer de la vinya.
Sota el nom 'El teu talent a través del vidre', el desafiament que plantejava aquest any la convocatòria de Verallia era innovar als envasos de vidre per crear un producte únic i diferent. La temàtica venia marcada pel concepte de customització del producte com a facilitador de l'atracció al consumidor, ja que entre els beneficis que esperen trobar als envasos hi ha la sostenibilitat, la conveniència, la seguretat/salut, la personalització i l'experiència.
Al concurs s'hi han presentat 160 alumnes de 13 escoles (nou espanyoles i quatre portugueses).
Enhorabona, Elizabeta!