Data

12 May 2023

Per a les propostes gràfiques, els estudiants han utilitzat un llenguatge colorista i icones identificatives per tipus de comerços amb una crida a l'acció atractiva i suggeridora

Els estudiants de quart any de Disseny Gràfic de l'IED Barcelona han creat la identitat visual d'Upper Gràcia, una iniciativa per donar a conèixer els comerços de la part alta d'aquest barri emblemàtic de la Ciutat Comtal. El projecte també pretén mostrar la cultura i la creativitat que allotgen aquests carrers.

Amb aquest objectiu, la proposta de disseny inclou des de la creació d'una web i la identitat digital a les xarxes socials, fins a un mapa que convida a fer una ruta per una selecció de comerços, coworkings i tallers destacats de la zona amb premi inclòs. Els qui la completin i aconsegueixin el segell de cada establiment podran gaudir de promocions, sorteigs i experiències programades per als amants del disseny.

Per a les propostes gràfiques, els estudiants han utilitzat un llenguatge colorista i icones identificatives per tipus de comerços amb una crida a l'acció atractiva i suggeridora.

Totes les creacions han estat plantejades des de l'ecodisseny, utilitzant, per exemple, papers i tintes sostenibles per a la fabricació del mapa.

Podria interessar-te