Cosa Indossa Ludovika Priscila Piraino IED Barcelona Best Thesis 24

Any acadèmic

2024

Millor Tesi de Comunicació 2024

Dissertació lúdica que explora el moment actual de la indústria de la roba infantil en relació amb el paper de les identitats a aquestes edats i els hàbits de consum dels pares i mares.

La inspiració inicial del projecte sorgeix en percebre com avui es dóna més importància a les peces de roba en els nens i nenes, cosa que va portar a l'estudiant a preguntar-se: "Per què les criatures ara es preocupen més per la moda i les marques que no pas abans?".

La tesi té com a objectiu principal comprendre el desenvolupament de la moda infantil en paral·lel al del mercat de la roba infantil, com a mitjà per identificar factors clau d'èxit i desenvolupar, a partir d'aquí, estratègies de màrqueting i comunicació concretes.

Els temes clau abordats en aquest estudi inclouen diversos aspectes de la maternitat, la comercialització infantil i les estratègies de marca de la indústria.