Selecció d'estratègies de comunicació per a marca i Art Direction
IED Barcelona - Diversos estudiants
Any acadèmic
2024
Diversos projectes que analitzen una marca en profunditat per identificar oportunitats o deficiències de pes i crear una estratègia de campanya de comunicació anual 360º amb l'objectiu de respondre a unes necessitats de màrqueting.
En paral·lel, es desenvolupa un estudi de la identitat visual de la marca i es creen peces físiques i/o digitals úniques, aplicant aprenentatges d'Art Direction i disseny gràfic per generar des del redisseny de logotips, actualització de les plataformes en línia o creació de projectes interactius fins a llibres de taula (Fashion Books) i/o revistes.
ELS PROJECTES
“For her”, de Sarah Rivero Hoffmann i Alessandra Rich
“Dreamy little garden”, de Maria del Mar Ram i Cecilie Bahnsen
“Camminare sulla línea”, de Lucía Pérez
"Handmade Devotion", de Mariana Díez
“Vivienne Swire”, de Miriam Alarcón
“Jelly world”, de Priscilla Piraino