Fashion Marketing and Communication IED Barcelona

Any acadèmic

2024

Les estudiants proposen des del redisseny de logotips, l’actualització de les plataformes en línia o la creació de projectes interactius, llibres de taula i/o revistes

Diversos projectes que analitzen una marca en profunditat per identificar oportunitats o deficiències de pes i crear una estratègia de campanya de comunicació anual 360º amb l'objectiu de respondre a unes necessitats de màrqueting.

En paral·lel, es desenvolupa un estudi de la identitat visual de la marca i es creen peces físiques i/o digitals úniques, aplicant aprenentatges d'Art Direction i disseny gràfic per generar des del redisseny de logotips, actualització de les plataformes en línia o creació de projectes interactius fins a llibres de taula (Fashion Books) i/o revistes.

ELS PROJECTES

“For her”, de Sarah Rivero Hoffmann i Alessandra Rich

“Dreamy little garden”, de Maria del Mar Ram i Cecilie Bahnsen

“Camminare sulla línea”, de Lucía Pérez

"Handmade Devotion", de Mariana Díez

“Vivienne Swire”, de Miriam Alarcón

“Jelly world”, de Priscilla Piraino