Idioma

Espanyol

Inici

September 2025

Freqüència

Full time

Format

Presencial

Durada

3 Anys

Coordinació

Pol Alert Vendrell

Suma't a la següent generació de professionals de la indústria publicitària: creatius inquiets, adaptables i capaços de generar un impacte social positiu.

El Diploma en Future Advertising s'enfoca a la creativitat, la innovació i la responsabilitat social de la publicitat com a eina per al canvi a través del pensament crític.
Alineat amb les transformacions del mercat publicitari, aquest programa us prepararà en àrees clau: habilitats tècniques, comprensió del context i estratègies creatives. Així, adquiriràs competències en publicitat, disseny gràfic o creació de contingut visual mitjançant tècniques tradicionals i tecnologies avançades com la intel·ligència artificial. T'endinsaràs també en l'anàlisi de complexes dinàmiques socials, culturals i tecnològiques que influeixen en la publicitat, alhora que generaràs idees innovadores i les aplicaràs a projectes reals.
Posant el focus a l'individu, la societat i el planeta, aprendràs a desenvolupar campanyes que no només siguin efectives, sinó també ètiques i sostenibles, sempre amb una visió de futur.

Informació per a decidir-se

Converteix-te en un professional disruptiu de la publicitat capaç de desenvolupar campanyes innovadores que donaran forma al futur de la comunicació.

El Diploma en Future Advertising, de tres anys de durada, combina teoria i pràctica, posant èmfasi en l'aprenentatge col·laboratiu, el desenvolupament de projectes, la participació a workshops i l'estudi de casos reals.


Per això s'estructura en cinc mòduls:
Craft: Habilitats essencials per dominar totes les àrees de la publicitat creativa. Inclou competències tècniques i pràctiques per executar idees a múltiples mitjans i canals, comunicar-se clarament amb equips i clients, i liderar projectes creatius.
Context: Coneixement i anàlisi de situacions complexes en l'àmbit de la publicitat i la comunicació. S'exploren les transformacions socials, culturals i tecnològiques per crear campanyes més rellevants i efectives.
Creativitat: Domini de processos creatius necessaris per generar treballs innovadors i rellevants al camp de la publicitat. Es fomenta el pensament original i disruptiu per destacar a la competitiva indústria publicitària.
Projecte: investigació i desenvolupament de projectes en disseny i comunicació des d'una perspectiva holística i pràctica. Fomenta la col·laboració en equips transversals i la integració de disciplines diverses.
Workshop: Taller pràctic interactiu on s'aborden temes multidisciplinaris per cultivar la creativitat i la innovació. S'incentiva la investigació, experimentació i presentació de solucions noves.

• Persones inquietes i curioses amb una visió social crítica del món.
• Joves que senten una vocació creativa, encara que la seva formació inicial no estigui enfocada a la creativitat.
• Joves interessats en la publicitat, la comunicació, el disseny i les noves formes d‟expressió digital i cultural.

Aquest programa us ofereix una visió de la publicitat enfocada a trobar solucions a problemes de comunicació que encara no existeixen o que no podem imaginar.
L'aprenentatge brinda una comprensió holística de problemes complexos, permetent dissenyar solucions profundament empàtiques amb les necessitats individuals i capaces d'abordar desafiaments sistèmics més amplis. Adquiriràs una base sòlida en coneixements del món de la comunicació i dominaràs recursos fonamentals (copywriting, retòrica, disseny gràfic, tipografia, motion graphics, etc.).
A més de competències tècniques, desenvoluparàs habilitats en anàlisi crítica, pensament creatiu i lateral o capacitat de lideratge i gestió de projectes. Un altre aspecte destacat del programa és el seu enfocament en tendències emergents i futurologia, combinat amb el domini de les últimes tecnologies com a IA i producció de vídeo amb programes com Unreal Engine.
Algunes assignatures clau s'imparteixen en anglès, i tens l'opció de fer el projecte final en aquest idioma, cosa que et prepararà per competir eficaçment en mercats internacionals, ampliant significativament les teves oportunitats globals.
En finalitzar el teu recorregut formatiu, comptaràs amb un portafoli multidisciplinar i professional, cosa que et proporcionarà un avantatge competitiu tangible al mercat laboral actual.
Podràs optar a un ampli ventall de posicions professionals: direcció creativa, direcció d'art, consultoria, copywriting, creació de contingut, estratègia creativa, gestió d'equips creatius, etc.

Programa d'estudis

Assignatures

Sociología digital 

Movimientos de protesta 

Cultura de los siglos XIX, XX y XXI 

Publicidad del pasado, presente y futuro 

Marketing y comunicación (impartida en inglés) 

Diseño gráfico (Fotografía, tipografía,composición, software) 

Creación de imágenes 

Gestión de proyectos 

Innovación en comunicación y negocio  

Pensamiento creativo 

Creatividad 1 

Copywriting 1 (impartida en inglés y español) 

Creatividad y Copywriting 

Workshop interdisciplinar 

Workshop 

Assignatures

Ecosistemas digitales 

Creativity as a force for good (impartida en inglés) 

Planificación de medios 

Investigación de mercados 

Administración de agencias creativas 

Video + AI imagen 

Diseño gráfico y dirección de arte 

Plan estratégico 

Creatividad 2 

Copywriting 2 (impartida en inglés y español) 

Futurología 

Stand-Up Comedy 

Debate (inglés) 

Identidad de protestas  

Proyecto interdisciplinar 

Workshop Interdisciplinar 

Workshop – Concursos 

Assignatures

Post truth studies 

Escritura formal y académica  

Presentation skills (impartida en inglés) 

Liderazgo 

Workshop - Concursos 

Proyecto final de Curso (impartida en inglés y español) 

Equip Docent

Pol Alert Vendrell

Course Leader

João Alves

Docent

Borja Martínez

Docent

Domestic Data Streamers

Docent

Fardoe Ruitenberg

Docent

Rory Lambert

Docent

Valerio Monopoli

Docent

Ane Guerra

Docent

Notícies