Las luces de Navidad iluminan el comercio IED Barcelona Interior Design lighting design

Data

11 December 2024

Estudiants de 3r any d'Interior Design i Product Design han dissenyat dos aparadors de lighting design per a dos establiments de la ciutat

Les estudiants de 3r any d'Interior Design i Product Design ude l'IED Barcelona Carina Kalweit, Caterina Sofia de Simone, Giulia Martinelli i Nina Dupont han participat a la campanya d'innovació del comerç “Els llums de Nadal il·luminen el comerç” dissenyant dos aparadors de lighting design per a dos establiments de la ciutat.

Es tracta d'“Elf's Factory” (per a la botiga Naturdescans La Garrotxa. Pg. Maragall, 78) i “Starry Night. Gravity Christmas” (per a Market Casa Italia. Pg. Maragall, 159). Totes dues propostes d'aparadorisme han estat tutoritzades per la docent Claudia Schneider i s'han fet tenint en compte l'ús de materials reciclables i sostenibles. Estaran actives fins al 7 de gener.

“Elf's Factory” reprodueix una fàbrica de nadal on els elfs treballen de nit per fer arribar els regals a totes les famílies. En una de les finestres de l’aparador, una estructura amb cintes transportadores porta els paquets al llarg de tota la línia de muntatge, mentre que a l'altra, es representa una escena en què un dels elfs intenta organitzar tots els regals per posar al sac de Pare Noel.

“Starry Night. Gravity Christmas” captura l'encant i la màgia de la temporada nadalenca amb una gran quantitat de petites llums que s'assemblen a un cel nocturn estrellat, reflectint la brillantor festiva d'aquestes decoracions. La veritable màgia resideix en els productes, que semblen surar sense esforç a l'aire.

"Els llums de Nadal il·luminen el comerç" és una iniciativa impulsada per Barcelona centre de Disseny, conjuntament amb la Direcció de Comerç, Restauració i Consum de l'Ajuntament de Barcelona per portar l'enllumenat nadalenc que ocupa els carrers de la ciutat als aparadors de les botigues des del lighting design. Amb projectes innovadors i d'acord amb els valors que vol transmetre la campanya de Nadal 2024: la tendresa, l'acolliment, el respecte, la sostenibilitat, el consum responsable, la igualtat i la diversitat.

Les propostes de l'IED Barcelona han estat valorades per un jurat professional que n'ha destacat l'execució en un espai tan limitat i ha celebrat l'elecció -no tan evident- dels seus colors de Nadal.

Us animem a visitar “Elf's Factory” i “Starry Night” i a participar en la votació popular per triar el vostre aparador favorit a les botigues corresponents. El resultat es donarà a conèixer el 10 de gener.

Podria interessar-te