El jurat professional també ha valorat positivament la proposta, tant pel que fa a l'execució final del disseny com en matèria d'il·luminació i creativitat
“Starry Night. Gravity Christmas”, de l'IED Barcelona, Premi de Votació Popular
Data
09 January 2025
“Starry Night. Gravity Christmas”, una de les dues propostes d'aparadorisme de l'IED Barcelona per a la campanya d'enguany “Els llums de Nadal il·luminen el comerç”, s'ha alçat amb el Premi de Votació Popular.
Ideat per les estudiants de 3r any d'Interior Design i Product Design de l'IED Barcelona Carina Kalweit, Caterina Sofia de Simone, Giulia Martinelli i Nina Dupont per a la botiga Market Casa Italia, és un disseny que captura a la perfecció l'encant i la màgia de la temporada nadalenca. En especial, el treball de lighting design ha captivat els clients italians de l'establiment, que han reconegut en la proposta els principals elements característics del Nadal italià.
Per fer-ho, “Starry Night. Gravity Christmas” utilitzava una ampolla en suspensió desprenent un núvol de festa i estrelles representades amb gran quantitat de petits llums, reflectint la brillantor festiva d'aquestes decoracions.
Un projecte qualificat d’“atractiu” per part del jurat d'experts que va avualar el projecte al desembre i va destacar-ne també l'execució final del disseny i la il·luminació.