Data

05 July 2022

Els estudiants del BA (Hons) in Fashion Marketing and Communication de l'IED Barcelona han investigat temes amb un paper fonamental en la manera de relacionar-nos, consumir i mostrar-nos actualment.

Els estudiants del BA (Hons) in Fashion Marketing and Communication han investigat alguns d’aquests temes en els seus projectes de final d’estudis. Abans d’acabar la seva carrera, han d’abordar algunes temàtiques crítiques que afecten el sistema de la moda avui. Però no només això, també com està evolucionant el màrqueting i la comunicació, el paper que les noves tecnologies tenen en l’aparició de nous llenguatges, el rol de la societat i els seus interessos o les estratègies que les empreses utilitzen per apropar-se als usuaris més joves. 

A més, en aquesta edició, els estudiants s’han centrat en temes més enllà del món de la moda, però que tenen un paper fonamental en la manera de relacionar-nos, consumir i mostrar-nos en l’actualitat. En definitiva, plasmen els canvis que els estils de vida del món contemporani. 

El paper de la nuesa en l’art, la comunicació en moments de crisis mundials, el brànding d’un país, les relacions interpersonals en l’era de les xarxes socials, l’univers del cine de terror com a estratègia de consum impulsiu o els moviments socials com a eina discursiva empresarial són alguns dels temes que s’han desenvolupat enguany. 

A continuació els pots conèixer:

 

Podria interessar-te