La ponència “Inclusivitat i bellesa; una mirada cap a dins” ha analitzat el cas d‟estudi del Projecte Interdisciplinar com a exemple de bona pràctica docent
Noves maneres d'explorar la formació del professorat sota el guiatge de l'IED
Data
07 November 2023
Un any més, el Campus de les Arts compta amb la participació de l'IED. Raffaella Perrone, directora de l'Àrea Design de la seu de Barcelona, ha col·laborat de nou amb el Grup de Treball de Formació del Professorat d'aquest programa del Consell Nacional de Cultura i Arts (CoNCA) per l'enfortiment de l'educació artística de nivell superior en l'organització de les segones jornades “Aprenentatge Rebel. Desafiaments formatius i adequació a la complexitat en els ensenyaments artístics superiors”.
Celebrades els dies 27 i 28 d'octubre a l'Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC), les jornades han tingut per objectiu discutir sobre metodologies i estratègies d'ensenyament innovadores, així com noves maneres de relacionar-se amb l'alumnat. Ho han fet a partir de casos concrets com ara l'exposat pel docent de l'IED David Ortega. El dissenyador dʻinteriors ha presentat la ponència titulada “Inclusivitat i bellesa; una mirada cap a dins” on ha analitzat el cas d'estudi del Projecte Interdisciplinar, com a exemple de bona pràctica docent.
El Campus de les Arts és una plataforma que agrupa, des de principis del 2019 i sota la coordinació de la Universitat de Barcelona, diferents universitats i els dinou centres d'educació artística universitària o superior de Catalunya. L'IED hi participa, a més de en la Comissió de Formació del Professorat, en les de Recerca i transferència de coneixement, amb Eduard Castañé, subdirector del centre, i Ensenyament online, amb Marina Ojan, directora de l'Àrea Màster.